TOZKOPARAN İSKENDER SETİNDE BİR HAFTA SONU!

34 816 Показвания 3,6 млн.

Tozkoparan İskender dizisinden bir Set Vlog. İyi seyirler dilerim.
Reklam ve işbirliği için; caganefeoffical@gmail.com
Instagram: @caganefeak

Коментари

  1. Helin nur Deniz
    Helin nur Deniz
    преди 18 минути

    Hatta aynı takımı tutuyoz la

  2. Helin nur Deniz
    Helin nur Deniz
    преди 21 минута

    La çagan efe bak aynı yastayız aynı boydayız aynı burçuz ama bana baktığın yok su yoruma Bi cevap ver dünya benim olsun yavc

  3. Sinem inci
    Sinem inci
    преди час

    gerçek mi bu?

  4. İDAL ÜNLÜ
    İDAL ÜNLÜ
    преди час

    Yakisikli

  5. BABA ve OĞUL güzel OYUNLAR
    BABA ve OĞUL güzel OYUNLAR
    преди час

    Çok iyi bir insansın ÇAĞAN Abim gibi seviyorum seni Ğ ile başlıyan harf yok Abim gibi seviyorum seni çağan Nasıl seviyorum seni

  6. Zümral Ünal
    Zümral Ünal
    преди 2 часа

    +1

  7. cemre elif şentürk
    cemre elif şentürk
    преди 3 часа

    😎😍😘😍😘😃hayecanlıyım

  8. cemre elif şentürk
    cemre elif şentürk
    преди 3 часа

    Kasırga yla arkadaşmısınız😘

  9. Airbuss77.
    Airbuss77.
    преди 3 часа

    Bruhh

  10. saccwac sXcsaecs
    saccwac sXcsaecs
    преди 3 часа

    Çağan sen çok yakışıklısın

  11. Sedef Gcmn
    Sedef Gcmn
    преди 5 часа

    Yaa çok güzel olmuş 🐣

  12. Ferhat Akgedik
    Ferhat Akgedik
    преди 6 часа

    +1

  13. serpil karakaya
    serpil karakaya
    преди 6 часа

    (çocuk çok tatlii yaaa )hiç tatlı değil bikere şimarikk

  14. THE& TURCAN
    THE& TURCAN
    преди 6 часа

    Leon 1-

  15. sevgi krks
    sevgi krks
    преди 7 часа

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💋💋💋💋

  16. sevgi krks
    sevgi krks
    преди 7 часа

    Seni çok seviyorum

  17. KoalaGaming
    KoalaGaming
    преди 7 часа

    +2

  18. Ecrin sena
    Ecrin sena
    преди 7 часа

    Fıtı fıtı fıtı fıtı

  19. Nergiz Nergiz
    Nergiz Nergiz
    преди 9 часа

    Tozkoparan iskender😍😍😎

  20. meryem cevahir
    meryem cevahir
    преди 9 часа

    Ben bu çocuğu 10 sene sonra düşüne mıyorum ortalığıği yıkıp geçer amk goxllgdotoodts

  21. Ramazan Şahin
    Ramazan Şahin
    преди 10 часа

    +1

  22. CENNET KARACANOĞLU
    CENNET KARACANOĞLU
    преди 10 часа

    +1

  23. بنت بنت
    بنت بنت
    преди 10 часа

    😢😢😢

  24. Ela Kurkut
    Ela Kurkut
    преди 11 часа

    +1

  25. EGE Narin
    EGE Narin
    преди 12 часа

    Set vlog gelcekmi

  26. Brawl faik
    Brawl faik
    преди 13 часа

    Çağan: labade malade lopodo molodo ben: bismilahirrahmanirhaim noluya len delimi bu hoca

  27. SALİHA CAN
    SALİHA CAN
    преди 13 часа

    3:52 sjsjsjjsjs

  28. Mustafa Nar
    Mustafa Nar
    преди 13 часа

    İskenderun ben Mustafa

  29. mohammed said
    mohammed said
    преди 17 часа

    When is the date for downloading the episodes, the series Iskander Al-Asif? I want to see it. You will download the episodes every day, and no one knows who downloads the episodes. I am waiting for you with patience.

  30. Cemre Solmaz
    Cemre Solmaz
    преди 23 часа

    Guzel olmuş çocuk

  31. Duru Etgüer
    Duru Etgüer
    преди ден

    Çağan aşırı karizmatik değil mi yaa?😍

  32. Elif Demir
    Elif Demir
    преди ден

    Tozkoparan iskender dizisinde oynamak o kadar çok isterdimki bana istediğin bişey olcak deseler dizide oynamak istiyorum derdim keşkee kaderimiz :((

  33. Abdurrahman K
    Abdurrahman K
    преди ден

    1:41 mua çok komik

  34. Zehra Doğan
    Zehra Doğan
    преди ден

    Toskoparan iskenderde çok iyisin

  35. Şeyma YILMAZ
    Şeyma YILMAZ
    преди ден

    Yoluna devam et çağan başarılar dilerim:)

  36. Beyza Geceli
    Beyza Geceli
    преди ден

    Hangi burcsun?

  37. Maybe the Hao
    Maybe the Hao
    преди ден

    🥰

  38. Şehmus Şeker
    Şehmus Şeker
    преди ден

    Çağan abi harikasin❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  39. Gülsüm Yıldırım
    Gülsüm Yıldırım
    преди ден

    çağan bir tane daha böyle set videosu çeker misin

  40. Uğur Tulay
    Uğur Tulay
    преди ден

    SENİN BÜYÜK HAYRANINIM DESEM YALAN OLUR :-) çünkü 15 yaşındayım ve kendi yaşıtlarımın hayranı olmam hangi oyuncu olursa olsun ama kanalına abone olacağım oyunculuğun çok iyi disiplinin ve karakterinde aynı şekilde aynı ben . BALIESİRDEN SELAMLAR BEN UĞUR

  41. Rümi Çelik
    Rümi Çelik
    преди ден

    Zaten yakışıklıda değil çirkin bir çocuk demesi hayranları güldürüyor 😃😄😅🤣😂😜#sanmıyorum#

  42. kore hayranı
    kore hayranı
    преди ден

    Normalde hiç türk dizisi izlemezdim genellikle kore dizilerini izlerdim ama TOZ KOPARAN İSKENDER bi başka bağımlısı oldum diye bilirim BGglobal'ten set videolarınıda izledim ortamı çok samimi ve çok güzel çok başarılı bir dizi hayran kaldım muhteşem ötesi 🤩

  43. Gunay Eliyeva
    Gunay Eliyeva
    преди ден

    Bizim Çağan oldu 2 dakikada İsgender oldu☺

  44. Nilda Karaca
    Nilda Karaca
    преди ден

    Yaaa abi bu çocuğun en büyük hayranıyım asya elif arda Sinan hele elif bayılıyim ona bayılıyom

  45. Tozkoparan İskender Hayranı Nihal
    Tozkoparan İskender Hayranı Nihal
    преди ден

    Ağız çalıştıran İskender ( ÇAĞAN EFE AK ) 🤣🤣🤣🤣🤣

  46. Ege Göç
    Ege Göç
    преди ден

    Sera tokdemir i gördüğüm anda aklıma KERTENKELE DİZİSİ geldi

  47. BUSENİN BALI
    BUSENİN BALI
    преди ден

    01:45 MUAAAAAAAAAA😂😂😂😂😂

    1. {Lavinia}
      {Lavinia}
      преди ден

      Mucuk

  48. Adem Temel
    Adem Temel
    преди ден

    sen uçuyorsan bizde burda ronaldo mesi gibiyiz😈😈😈😈😈😈

  49. Adem Temel
    Adem Temel
    преди ден

    başlarım sanada

  50. Köksal kılıç
    Köksal kılıç
    преди ден

    +1

  51. Qədir Quliyev
    Qədir Quliyev
    преди ден

    Selam iskəndər iymisin

    1. {Lavinia}
      {Lavinia}
      преди ден

      Onun adı İskender değil Çağan Efe Ak

  52. Turkan Salahli
    Turkan Salahli
    преди ден

    👧👈📲🇦🇿🌍🇹🇷

  53. Kakajan Kakajanow
    Kakajan Kakajanow
    преди ден

    sera tokdemir kertenkele dizisinde hiç bu kadar gülmemişti

  54. The The
    The The
    преди ден

    Çağan Efe Ak

  55. Zeynep'in Kuş Taklidi
    Zeynep'in Kuş Taklidi
    преди ден

    Ya ben de diyorum nerden tanıyorum seni güldüy güldüy'denmiş

  56. Can Fggf
    Can Fggf
    преди ден

    1

  57. Yaver Hemzeyev
    Yaver Hemzeyev
    преди ден

    Ya qaliba aşık olcam çünki Çağan çok yakışıklı diyilmi ya seviliyon Çağan Efe Ak ♥️😘😍

  58. Zehra Mutlu
    Zehra Mutlu
    преди ден

    +1

  59. nurcan çolak
    nurcan çolak
    преди ден

    Birincisi çok yakışıklısın iki nasıl bu kadar hızlı abonen artıyorrrrr

  60. ENES TAHA TANIK
    ENES TAHA TANIK
    преди 2 дни

    👇 +1

  61. Ayşe Kubra
    Ayşe Kubra
    преди 2 дни

    Seni seviyorum çağan efe ak

  62. oyun çocuk
    oyun çocuk
    преди 2 дни

    Cok guzel vidyolar cekıyosun

  63. Merve Kaş
    Merve Kaş
    преди 2 дни

    Bende tozkoparan iskenderi çok severim arkadaşımla bir saniyesini bile kaçırmam

  64. elisa hiranur
    elisa hiranur
    преди 2 дни

    ÇAĞANDEDİGİ:labede libudu lebadu 🥰🥰 BENIM ANLADIĞIM:COK YAKIŞIKLIYIM YA TU TU TU MAŞALLAH BANA 🤣🤣

  65. gizemli
    gizemli
    преди 2 дни

    Set vlog gelsin diyenler 👇

  66. Serxan Amirov
    Serxan Amirov
    преди 2 дни

    Benim adım Deniz

  67. Serxan Amirov
    Serxan Amirov
    преди 2 дни

    Merhaba seni o kadar çok seviyorum

  68. İlayda Şentepe
    İlayda Şentepe
    преди 2 дни

    Labada labidi labudu labudü gülmekten çatladım ben söylerken hdhdjdjdjdjdjdj diye cikiyo 👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏

  69. Zumra Yavuz
    Zumra Yavuz
    преди 2 дни

    😍😍❤

  70. Umay Ezgi Kaya
    Umay Ezgi Kaya
    преди 2 дни

    Kötü vide

  71. TAMER KARAKAŞ
    TAMER KARAKAŞ
    преди 2 дни

    +1

  72. Azade Elhesenova
    Azade Elhesenova
    преди 2 дни

    Okadar izledimki bu gün rüyamda qördüm

  73. Amil Nəbiyev
    Amil Nəbiyev
    преди 2 дни

    Sizi çok seviyorum Çağan.

  74. Amil Nəbiyev
    Amil Nəbiyev
    преди 2 дни

    Kanal Çağan Efe Akın kanalı ama ben anca Yağızdan yazıyorum.

  75. Amil Nəbiyev
    Amil Nəbiyev
    преди 2 дни

    Kar savaşı vee Yağız yerlerde.

  76. Amil Nəbiyev
    Amil Nəbiyev
    преди 2 дни

    Masa tenisi boyunca Yağız kafasını salladı.

  77. Amil Nəbiyev
    Amil Nəbiyev
    преди 2 дни

    Fıtı fıtı fıtı fıtı ne yaaaa😅🤣😂😂🤣😅

  78. ismi lazım değil
    ismi lazım değil
    преди 2 дни

    Çağan 'ın bu videosunu çeken annesi mi?

    1. elisa hiranur
      elisa hiranur
      преди 2 дни

      Sanirim arkadaşım

  79. ceyda sonmez
    ceyda sonmez
    преди 2 дни

    Çağan sen sete gidiyorsun nasıl Can derslerini yapıyorsun

  80. Vaqif Əyyubov
    Vaqif Əyyubov
    преди 2 дни

    ABİ BU DİZİDE EN SEVDİYİM KARAKTER SEN VE TUANANAZ ABLA😍

  81. Kontakt Home
    Kontakt Home
    преди 2 дни

    Tayfun çan demir deniz sizin hepimizi seviyorumcanlarim❤❤❤❤❤

  82. Turkan Salahli
    Turkan Salahli
    преди 2 дни

    👍💪👌🤾🚴👼🌍

  83. Anar Eyubov
    Anar Eyubov
    преди 2 дни

    Merjaba Cagancim size o kadar bakiyorumki dun uykumda sizi gordum

  84. Fatıma Ayvaz
    Fatıma Ayvaz
    преди 2 дни

    1:28 neden öyle birşey yaptı ki yani niçin

  85. Brilyant Xəlilova
    Brilyant Xəlilova
    преди 3 дни

    3:50 kıyamam

  86. Oyun EjDerhadı
    Oyun EjDerhadı
    преди 3 дни

    Artı bir

  87. Merhaba
    Merhaba
    преди 3 дни

    Merhaba benim adım Iraklı Yaqin seni çok örttüm🇮🇶❤️

  88. Işıl Gümüş
    Işıl Gümüş
    преди 3 дни

    Neden bu kadar yakışıklı

  89. Gaming World
    Gaming World
    преди 3 дни

    ÇAĞANIN YENECEĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜM-İNANDIĞIM- İÇİN +1 LİKEEEEEEEEEEEEEEEE

  90. nazif babayigit
    nazif babayigit
    преди 3 дни

    Tozkoparan iskender sahneleri nerde çekiliyo çok merak ediyorum google de aradım beykozda ormanık alanda çekiliyo diyolar ama nekadar doru bilemem.

  91. əlməli ahsənov
    əlməli ahsənov
    преди 3 дни

    Bugun de turkcem ciin ayikruzuy kay gaa kay

  92. əlməli ahsənov
    əlməli ahsənov
    преди 3 дни

    Çağan efe ak hayranı çeafc olum çok haklısın la çocuğun abonesi dolardan hızlı yükseliyor

  93. Zeynep Ay
    Zeynep Ay
    преди 3 дни

    Abi neredesin ya cevap verir misin bende senin kanalına abone oldum çağan

  94. Emine korkut
    Emine korkut
    преди 3 дни

    +1

  95. Hasan Zeyni Çelik
    Hasan Zeyni Çelik
    преди 3 дни

    Çağan efeyi gulduy gulduyden tanıyıp şu anki haline wow diyenler

    1. Ayten Elif Çetin
      Ayten Elif Çetin
      преди ден

      Ben güldüy güldüy bu çocuğun oyunculuğu iğrenç diyip skeçlerini izlemiyordum sonra tozkoparanın fragmanını gördüm eyvah dedim battı tozkoparan işi. Sonra bi baktım çok iyi oyunculuk👌

    2. No one
      No one
      преди 2 дни

      @Mert Mert bilmem bence değişmemiş sadece boyu uzamış bir de ses tonu değişmiş biraz

    3. Mert Mert
      Mert Mert
      преди 2 дни

      @No one yo değişmiş

    4. No one
      No one
      преди 2 дни

      Hiç değişmemiş 😧

    5. Mert Mert
      Mert Mert
      преди 3 дни

      7ğorüşte aşk 🤣🤣🤣😂

  96. Yusuf Baba
    Yusuf Baba
    преди 3 дни

    Ya Çağanla 1 dakika konuşmak en büyük hayelim yaaa😔😔😔

    1. Cenk Güneş
      Cenk Güneş
      преди 58 минути

      Aynenn benimde

    2. Meley Elizade
      Meley Elizade
      преди 4 часа

      Çağan nolur soyle

    3. Esma Kılınç
      Esma Kılınç
      преди 10 часа

      Benimde

    4. Renat Kerimli
      Renat Kerimli
      преди ден

      Bende cok istərdim😔😔😔

    5. İkra Nisanur
      İkra Nisanur
      преди ден

      Aynen

  97. Gül yagmur Doğan
    Gül yagmur Doğan
    преди 3 дни

    Arti 1

  98. Equesferrum
    Equesferrum
    преди 3 дни

    Slm

  99. CEMCER
    CEMCER
    преди 3 дни

    Fıtı Fıtı Fıtı😂😂😂😂🤣

  100. Esila Zeynep Karcı
    Esila Zeynep Karcı
    преди 3 дни

    Abi one ingilizcemi konuşuyon 😂😂😂